středa 3. listopadu 2004

Čáp ztratil čepičku

měla barvu barvičku....
Nedávno jsem zjisitla, že mám sice plný šatník, ale skoro nic se nedá nosit a taky mi došlo, že za poslední rok jsem si nakoupila spoustu sportovních věcí, ale do práce jen jeden svetr ;) Tak jsem vyrazila na nákupy a po dvou hodinách poletování po krámech jsem zjistila, že -se mi nic nelíbí -když se mi to náhodou líbí, stojí to majlant -když se mi to náhodou líbí a nestojí to majlant, nevejdu se do toho -když se mi to náhodou líbí, nestojí to majlant a vejdu se do toho, vypadám v tom jak blbec Hohó, tudy cesta nevede, řekla jsem si a v neděli jsem ze všech koutů bytečku vytahala různé katalogy všemožných zasilatelství, s politováním zjistila, že část hlavních katalogů jsem neznámo proč vyhodila, a jala jsem se vybírat. A nestíhala jsem se divit - kalhoty, barva tmelová, - mikina, barva papriková, - svetr, barva křemenná, - bunda, barva koňaková ( byla to obyč hnědá ;))) , - košilka, barva švestková (úplně jiná, než jakou jsem si představovala já pod švestkovu modrou ;))) P.S: se zásilkáčema je to jednoduchý, majlant to nestojí a když už mi to dojde domů a já se do toho vejdu, obvykle si to nechám, zatímco v krámě bych řešila, esli vypadám či nevypadám blbě. Prostě fronty na poště hrajou pro můj šatník ;)))

2 komentáře:

  1. ja mam nejradsi lilkovou, ktera vubec nevypada jako lilek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dvakrát jsem si objednala něco khaki a obojí je ve skutečnosti tak v barvě písku... A jednou jsem zatoužila dokonce po olivové - no, vlastně to olivová je, ovšem ne jako zralé plody (jako na obrázku), ale jako listí... tudíž taková šedozelená :/ Nejspíš ty barvy určuje chlap ;)

    OdpovědětVymazat