úterý 9. listopadu 2004

Drak

nutně potřebuju draka.
Teda brácha doma jednoho černýho štěkacího draka má, ale ten čeká štěňata a nelítá (asi vada v materiálu ;))).... a proč draka? a proč lítacího? Protože Plagát v neděli pořádá draikádu !!!!! Bob má v plánu něco úžasnýho vyrobit a já doufám, že něco koupím ;) Tak mi držte palce, ať dneska v krámě narazím na dokonalého draka !!!! Původně jsem chtěla oživit modrýho plastovýho parašutistu, ale ukázalo se, že už dávno nespí na chalupě, ale chrní na smetišti. Pak jsem taky kdysi byla majitelkou reklamního draka na Chiquitu, ale ten taky zmizel. Proto se dneska vrhnu do víru hračkářství a doufám, že koupím.

2 komentáře:

  1. no a co třeba něco takovýho http://windsports.cz/draci_adrenaline.asp za dva a půl tisíce , no nekup to !!..:o))

    OdpovědětVymazat
  2. to Ladin - díky za doporučení ;) Za ty prachy bych ho chodila pouštět třikrát týdně a i tak by mi to bylo líto, že je to málo ;)

    OdpovědětVymazat