čtvrtek 11. listopadu 2004

Tak dobře dojeď

Já to prostě zaspala
"Miláčku, tak jdem spát, až tady bude Max, tak mi zavolá a já vyrazím".... nevím, proč si domlouvají schůzky na jednu v noci na letišti. Jasný jen je, že Max nutnosti shledání využil k tomu, že mu Bob odveze auto z letiště. Telefon jsem slyšela hodně z dálky, pak jsem se ještě dověděla, že Bob vyráží za dvacet minut, ale že už vstává teď ( bylo čtvrt na jednu)....Potom mi přišlo, že je všude tma, ale při dalším otevření oka se svítilo v jedné místnosti, vešel Bob a já mu přála hezkou cestu a ať se mi brzo vrátí do pelíšku: "Já už jsem zpátky, lásko" Já to normálně zaspala ;) a ještě že tak. Původně jsem totiž měla jet s Bobem, abychom mohli odvézt druhý auto. Nakonec mi moje vrozená lenost, momentální ospalost a vrozená genialita našeptaly báječnej nápad - prostě Max si Boba vyzvedne tady, žádný druhý auto nebude. Bude jen jedno a bude stačit jeden řidič. Uf. Takže já jsem dneska fit, zatímco Bob někde usíná ve stoje ;) JO, a draka zatím nemá, v Bille a Obi maj takový podivný čínský plastový a v Tescu NEMAJ VŮBEC!!! Já to nechápu :-)

1 komentář: