pondělí 22. listopadu 2004

Míša mi to říkala

nedávej si na podlahu bílý spáry, zblázníš se z toho
Moje krásná nová kouplena tak nějak přestává vypadat nově. Holt tři roky jsou tři roky ;) Krásná je teda pořád, ale .... tak nějak včera nastal čas na akci "Hrrrr na to" Což o to, orgie s hadrem a Cilitem na vodní kámen, při kterých se plazím po obkladačkách, pořádám docela pravidelně. Ale tentokrát mi do ruky padl i kartáček a písek. Takže hupky dupky na kolena a drbeme spáry. Sice mě bolej kolínka, ale koupelna po mém včerejším zásahu vypadá báječně. No, to jsem se chtěla pochlubit ;) A v chlubení budu ještě pokračovat ;) V sobotu jsem totiž vyrobila vánoční dárečky pro kamarády. Dvanáct dárkových balíčků = vystříhnout dvanáct krabiček, slepit dvanáct krabiček, polepit krabičky balicím papírem, nastrkat krabičky do celofánu, nastrkat do krabiček dárečky, zavázat celofán.... No, doufám, že obdarovaní to ocení ;) Ehm, kdybych nebyla tak skromná, tak bych řekla, že ty balíčky vypadaj naprosto úžasně :-) Uf, jsem cvok. ale baví mě to ;)

5 komentářů:

  1. ked ti biele kachlicky zajdu, mozes povedat ze to je naschval, take zazltle retro :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to systemadmin : No, tím oblafnu ostatní, ale né sebe ;)))))

    OdpovědětVymazat
  3. Naše nová koupelna již také doznala jistých změn.Černý mramor a aviváž dohromady nejdou. Máme bílé (vyžrané)fleky na podlaze a tak sháníme někoho, kdo to vybrousí....

    OdpovědětVymazat
  4. to jste s tím zacvičili brzo :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A já myslela, ze ma perkele v koupelne akorát cerveny felky na bilejch dlazdickach (od gelu na vlasy) :o)

    OdpovědětVymazat