pondělí 14. června 2004

Zpívání

jo, to je fakt zábava
Původně jsem včerejší Superstar nechtěla komentovat, ale právě čtu oficiální diskuzko a docela se bavím :-) Jo, vypadl Sámer. Osobně jsem s tímto spokojená. Naprosto nekriticky fandím Anetě a Šárka mi nevadí :-) Kdyby vypadla Aneta, asi by mi to bylo líto, ale nenavážela bych se do zbylých dvou, že je to jejich chyba. To co předvádějí na diskuzku Sámerovi fanoušci, to je fakt soda... Už od minulého týdne furt přemýšlím, proč by měla být Superstar zmanipulovaná. Kdo by jí manipuloval? A proč? Další otázka, kterou řeším, je, proč tam vyřazení toho a toho nesouhlasně komentují lidé, kteří se přiznají, že mu neposlali hlas. Třeba Martina - po jejím vypadnutí se rozjela veliká diskuze moderovaná člověkem, který s jejím vypadnutím nesouhlasil, ale zároveň psal, že on posílá hlasy jinam. Tak co se kurnik naváží do ostatních? Oni stejně jako on jen poslali hlas jinému zpěvákovi.... :-)chtěla jsem napsat něco vtipného o debilních názorech a ufňukaných fanynkácha pěkně jsem se rozjela :-) P.S: Aneta byla včera dokonalá. Při jejím Roň slzy mi běhal mráz po zádech !!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat