úterý 8. června 2004

Despota jeden despotická

a já z toho vypadla jak blbec......KUWA DRÁT
Angličtina v práci. Bájo věc. Fakt. Moc jsem se na ní těšila, ač mě mělo varovat, že to organizuje Bruno, jeden z našich manažerů.... a taky, že to obstarává naše personální oddělení. Na první hodinu jsme čekali tři měsíce. No co, zařízeno, vyřízeno, první hodina. Bruno vytáhl knihu, podle které se chce učit. OK. Je to hlava projektu, nebudu mu odporovat, a snad to bude dobrý, bussines english se hodí. Houno. Už dva měsíce děláme první lekci - článek z ekonomie nebo ekonomického práva + dvacet slovíček a zase a zase. Za jednu lekci snad 300 slovíček, prd slovíček, normálních termitů, páč já skoro všechna znám v jiném kontextu. Príma - zahajujeme podnikání, obchodní zákoník říká.... musíme mít, musíme umět, musíme zařídit, musíme spočítat.... dneska jsem si dovolila nadhodit, že tohle se můžem učit i bez lektora a že by to chtělo obyč konverzaci, byť na ekonomické téma. Že tohle fakt nepotřebujeme, od termínů jsou slovníky a že mám problém s běžným dohovořením se. Byla jsem označena za ignoranta, debila, co tu nemá co dělat, když neumí anglicky, lempla, kterej to zatím nepotřeboval proto, že nedostává závažné úkoly a tak. Že jsme měli na začátku možnost se vyjádřit, a že jiný projekt by ON nepodpořil. Kolegyně, jeho přímá podřízená se mně zastala a dostala vynadáno, že ona BUDE dělat MBA a že tohle musí umět, že je to nejlepší kniha a HOWG. Já ať si chodím jinam. Tak jo, už to mám domluvený s dalším manažerem :-) ten Bruna nesnáší tak, že mu udělalo hroznou radost, že jsme se rafli. Vypadal, že mi snad ještě připlatí, když se přesunu na hodiny, který organizuje on :-) Ale stejně mi není dobře. Nerada vyvolávám takovéhle konflikty...... P.S.: ještě se mi tam v tom rozhořčení nevešlo, že pan manažer hovoří na hodinách téměř sám, všem skáče do řeči, zato když někdo skočí do jeho hodinového monologu, tak se naštve ba na.ere.

Žádné komentáře:

Okomentovat