úterý 29. června 2004

Chudák Žižka

prosím vás, přibližujte se ke mně zleva, ať se neleknu. A leklá ryba, to není legrace :-)
To pravý oko totiž furt nic moc. Netušila jsem, jak to může ztížit život. Hlavně běžný úkony nutný pro zachování imidže dámy. O tom, že není jednoduchý se namalovat, jsem už psala. Ale ono není ani jednoduchý vytrhat si obočí nebo oholit si podpaždí. Prostě levý oko mám tak krátkozraký, že na pravou stranu nedohlídnu a na pravý na blízko nevidím ( a na dálku taky žádná sláva) Taky začínám mít pocit, že mám hlavu trošku na stranu :-) ale pravý oko se taky snaží. Aspoň tak soudím dle toho, jak mě bolí ;) 1-3 měsíce budu takhle trpět. A pak znova s druhým okem. Pomoooooc, do čehos to duši dala ?!?!?!?! :-)))))))

2 komentáře:

  1. te nijak strasit, ale proplati ti tva pojistovna bilo hul a vycvik Luciana na slepeckeho kocoura ?

    OdpovědětVymazat
  2. neboj, náhodu už na to oko na dálku vidím líp než před tím ;) jsem plná optimismu :-)

    OdpovědětVymazat