středa 9. června 2004

Kokosák

jo, jo, slušivá helmička :-) fotky někdy klamou, poslouchej svůj instinkt. Nedávno mě rozesmál bratr....
V zimě jsme byli lyžovat v Alpách a páč se Bob rozhodl zabít mě i sebe, zakoupil nám bájo lyže... obojí 190 cm, dost těžké a tvrdé. Pro můj lyžařský styl jsou tyhle obřačky lahoda. V životě jsem nejezdila tak hezky a rychle, jako na nich. Bob jezdil ještě rychlješ. Jo, to byl hukot. Brácha taky není žádný ořezávátko a chudák švagrovka to za náma svištěla bez přestávek, co to dalo. Prostě pohoda. Moje diskuze o tom, že jezdíme moc rychle a že možná by to chtělo helmu, byla smetena se stolu s tím, že jsme dobří lyžaři a že to ukočírujem. Já jo, já teda jo :-) Ale Bob- nevím, proč zkoušel, jak rychle to jezdí zrovna na tý nejhorší černý, co tam byla.... asi 200 m padák dolů a on to sjel skoro šusem. Následovala široká, rovná a mírná cesta, bohužel zakončená malinkatým skokánkem. Bob neměl šanci. Vyhodilo ho to zpátky a on se břinknul do hlavy. Otřes mozku jak vyšitej. Ještě jsme se přepravili přes dva kopce k autu a vyrazili jsme nakupovat helmičku. Je krásná - oranžová Alpina a Bob má od té doby přezdívku strejda Hermelín ( Hermann mu nějak neprošlo :-)))) Nedávno brácha říkal, že ukazovali pár svým známým fotky z Alp a otázka všech nad fotkou Boba v helmě zněla: " A to je ten Rybči Bob? On neumí lyžovat?"

Žádné komentáře:

Okomentovat