středa 9. června 2004

Tak nefím

jsem divná já nebo ostatní? Rozhodně mě už párkrát donutil k pláči.
Nejdřív jsem o tom chtěla psát, pak jsem to smazala, ale asi mi to nedá :-) Tak nějak mám potřebu tady vykřičet do světa, proč nemám ráda Donutila. Jo, fakt ho nemám ráda. Hlavně jako herce, páč jako člověka jsem ho potkala jen párkrát a obrázek si dělám hlavně z povídání jiných. Důvodem té herecké nelásky je představení ND: Sluha dvou pánů. Bóže, jak já to představení nesnáším a nenávidím. Jako člověk proto, že mi vadí, jak hlavní hrdina dělá šaškárny za každou cenu, jak se snaží prosadit i ve scénách, kde mají v tu chvíli excelovat jiní. Třeba úžasná scéna, ve které pan Novotný, coby hostinský, popisuje, co udělá na hostinu... nádhera, paráda, přesný popis toho, co jak nakrájí a tak, odejde, na něco si vzpomene, zase se vrátí, fakt koncert. A cleou dobu za ním pan Donutil poskakuje jak opička, dělá ksichtíky a šahá si mezi nohy a myslí si, že se smějou jemu. Nevím jak kdo, ale já ne. Druhý důvod nenávisti byl čistě profesní. Představení trvá téměř tři a půl hodiny, což uvaděčku pěkně otráví :) Zvláště pak, když v den finálového zápasu na ME ´96 se představení zvládlo odehrát za 2:40 aniž cokoli z děje chybělo a aniž se lidé smáli míň. Jen si pan Donutil odpustil opičky. Nemyslím si, že je to špatný herec. Ba dokonce jsem se mohla několikrát přesvědčit, že je výborný herec. A je mi ho tak trošku líto - prostě se zaškatulkoval a já pak musela v divadle poslouchat lidi, kteří odcházeli z dramatu a říkali: "hm, jsem si myslel, že to bude větší sranda, když v tom hraje Donutil" Trošku mi to připomíná pana Kaisra. Lidé se smáli, jen vylezl na jeviště, ač hrál třeba Jaga v Othelovi. Docela škoda. Jo, jen pro upřesnění: Sluhu dvou pánů jsem viděla jednou v kuse, smála jsem se , ale na konci ve mně zůstala hořkost a podivnej pocit. Od té doby jsem zvládla jen pár útržků z představení, ale pak jsem musela odejít, protože se mi dělo nedobře. Nerada se stydím za jiné. Jo, muselo to ven. Ták, a do mně :-)

11 komentářů:

  1. ...cvak .... juk .... ratatatatatatatatata .... astalavista-baby...

    OdpovědětVymazat
  2. jdes na to moc profesionalne bez nejakeho nadhledu a sarkasmu ... ja se bavil uprime se slzama f okach obouch... reknu-li ze kdzyby to tak hral nekdo jinej se stejnym pristupem, vadilo by ti to ?

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle bylo první, co jsem s Donutilem viděla naživo. Tohle zformulovalo můj názor na něj.... takže asi jo, vadilo.

    OdpovědětVymazat
  4. no vidis, ja sedim s Donutilovo synem v kancelari...uz jsem alergicka na vsechny jeho filmy...:)

    OdpovědětVymazat
  5. hm, tak to se ti nedivím. Je aspoň normální?

    OdpovědětVymazat
  6. mno tak von za to chudak ani nemuze.... :o))

    OdpovědětVymazat
  7. to, co tam předvádí je z velké části jeho inciativat, né režisérova....

    OdpovědětVymazat
  8. a Baru Hrzanovou mas rada ?

    OdpovědětVymazat
  9. tak nějak jsem to tušila :-)

    OdpovědětVymazat