pátek 4. června 2004

Jo, chce to cvik, abych nezakrněla

UACS nebo ACSU a nebo ještě lepší SACU? Neva, vyrobím to třikrát, něco se použije
I u blbejch na dvorku se nemůže stát to, co v naší firmě. Loni naše firma měnila status a tudíž se měnily snad všechny tabulky, co se tady kdy vyskytly. Huráááá! Aspoň se sjendnotí názvosloví. Všechno tu má 4 názvy, dva anglický a dva český. Pro začátečníka chaos, zkušení se vyznali. Ale i tak je lépe mít to jednotný. A když už, tak k tomu přidáme i kódy, ať se to líp hledá. Vytáhly se seznamy ze SAPu, konalo se asi padesát schůzek. Upraveno, vyškrtáno, připsáno, okódováno a schváleno technickou divizí. A od srpna jedéééém. O prosince nepřidávám k novým řádkům kódy. Zatím se nikdo neozval. Evidentně se používaj. V únoru přišel šéf, že se technická divize dává slyšet, co tam mám za blbosti. Proč místo BA tam mám ROZ? a co to vůbec znamená? "Nevím, opsala jsem to z mejlu od technické divize". Zase jsem za blba. V pondělí přišel šéf, že se na schůzce s akcionářema závazně dohodlo, že akcionáři budou řazeni podle abecedy, páč je v tom chaos. OKI, coby plánovač jsem první v řadě, takže se nevážu na cizí tabulky, ostatní se vážou na moje. V klidu jsem to přeházela. Dneska přišel šéf, že ostatním sekcím se to nelíbí, že s tím bude problém a že se to zrušilo. Mám to přeházet zpátky. Už jsem měla ráno strach, že tu dneska nebudu mít co dělat. Zbytečně. Já to tady prostě zbožňuju !!!!!!! Přehazuju to jak uhlí. Hop sem, hop tam....

Žádné komentáře:

Okomentovat