úterý 22. června 2004

Hu ha,

už jste někdy prospali tři dny? A sežrali co vám přišlo pod ruku? A pak se žrali nudou?
Hrůza, mám sbroušený očíčko a Bob je pryč, takže jsem teď tři dny stonala sama. Se zavřenejma očima a puštěným rádiem. Už mi z toho hrabe. Ale jinak pohoda. Operace byla dost nepříjemná a když mi pak doktorka dávala znecitlivující kapky, že je mám použít, když to bude bolet tak, že nebud moc otevřít oko a k tomu mi povídala, jak to bude řezat, pálit a bolet, málem jsem omdlela. Nebolelo to. Jediný, z čeho mi bylo špatně byl ten prášek na spaní, když mě po třech hodinách nutili dojít do auta a nechat se přemístit. Jinak mě na klinice nadchnul pán. Já nevím, jestli všichni mužský jsou takový srabi, co se jejich osoby týče, ale tenhle byl. V čekárně před operačním sálem sedí pět ženskejch, zavřený oči, páč jim je kapkama znecitlivujou a z dálky se blíží pán se sestřičkou ( dle hlasu tipuju na 20-30 let). " Nebojte, rozhodně dostanete prášek na spaní" "Samozřejmě, proti bolesti taky" "Uvidíte, bolest je dost individuální"...... Ještě musím pochválit kocoura :-) Luciánek je opravdu brouček. Nevím, jak pozná, že mi něco je, ale pozná to vždycky. První noc po tý operaci mi spal na hlavě :-) Uznávám, že na oko, které mám bránit před infekcí, to není nic moc, ale na duši je to balzám.

6 komentářů:

  1. No jo, kočky už jsou takový... :-) a navíc jsou děsně čistotný, takže žádná infekce nehrozí!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám pocit, že by stačil jeden chlup v oku, abych to začalo být zajímavý ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. A už se pomalu rozkoukáváš?:-)

    OdpovědětVymazat
  4. No, moc na to zatím nevidím, ale rozhodně je to lepší než před operací. A začínám vidět i na blízko :-) tak snad to bude OK.

    OdpovědětVymazat
  5. hlavně, že to dobře dopadlo a jsi v poho. a kočičku na dušičku doporučuji!:))

    OdpovědětVymazat
  6. Kocicku bych potrebovala na ledviny :) Ale ta nase mrcha se neda. Doufam, ze se rychle rozkoukas :)

    OdpovědětVymazat