pondělí 14. června 2004

Trocha Itálie

snad nikoho nezabije. Holt čék musí vědět, jak ty narozky drahé polovičce zpříjemnit .
Tak tohle byl teda víkend. Uf uf, v pátek nám tatínek dovezl jejich starý gauč, který je tak o dvě třídy lepší než náš starý, takže v obýváku teď máme pohodu, zato v pokoji máme pohozený gauč tak, že se nedá chodit ani lézt do postele.... V sobotu jsme vyrazili na HRU. Já coby soutěžící, Bob coby organizátor. Hra byla fajn, jen jsem to moc prožívala, takže dva naši spoluhráči v týmu, který odmítali hnout zadkem a tvridil, že jde hlavně o šifry, mně vytáčeli k nepříčetnosti. K tomu jsme byli v týmu dvě přítelkyně od organizátoru, takže Kwítko od nás furt vyháněla kluky, ať to nevypadá, že nám napovídaj. Na Boba byla obzvlášť hnuná, takže já pak dostala od něj vynadáno :-) No nic, proběhli jsme se po Petříně, Stromovce, Letný, Vítkově, Karlově mostě a skončili jsme v hospodě. Náš tým dorazil druhý, ale po připočtění 30 min za nápovědu, jsme byli až třetí ;) Ale bylo to fajn. Jen docela fyzicky náročný. A v hospodě nevařili. Chápu, že sehnat hospu na sobotu večer pro padesát lidu s neidentifikovatelným příchodem není legrace, ale tohle bych za vadu viděla. Celý den hupat po Praze o hladu a pak si dát utopence, nic moc. A báječný večer skončil báječnou hádkou. Uznávám, že to byla moje chyba.... Nechala jsem Boba řešit organizátorské věci a šla si sednout k hráčům. A Bobovi se to moc nelíbilo....Domů jsem jela sama. Bob vypadal, že se chce stěhovat, pak trošku vyměkl a nechal si rozestlat v obýváku.... Aspoň víme, že na sezení je ten gauč sice príma, ale na spaní je na houby :-) A Bob si tohle pro příště rozmyslí.... Prostěpokus o usmíření se nepovedl, takže mě přešla lítost, vystřídal jí vztek a na dobrou noc jsem na něj přes celý byt řvala, že až si ráno bude balit, tak ať si ze skříně vezme dárek, v lednici dort a vypadne :-)))))) Ještě teď se tomu smějeme. Dort jsme dneska dojedli, dárek včera Bob vyzkoušel a já si tak nějak uvědomila, že opravdu nechci, aby odešel :-) A Bobovi je zase o rok víc. Jen měl asi letos ty narozky trošku divočejší.

Žádné komentáře:

Okomentovat