čtvrtek 3. června 2004

Stárnu

před Nuselskou radnicí stála školka. Holčičky vpravo, chlapečkové vlevo. Kolem poskakovala paní učitelka a rozdávala jim rýži a říkala, že kluci mají křičet ať žije ženich a holčičky ať žije nevěsta. Dobrý způsob, jak zabavit děti. Bohoužel jsme spěchali, tak jsme si na to nepočkali......
Bowling byl fajn, ale nějak jsme nezapařili. Dohráli jsme, přesunuli se ke stolu, dali si něco k pití ( většina nealko). Na bowling se vybralo o něco málo víc, tak se za to koupily brambůrky, tyčinky a buráky - dvě rundy :-) A šlo se domů. Asi je to počasím. Včera mě Ivanka rozbrečela mejlem, kterýmu bych se jinak zasmála. Byla to petice proti powerpointovským prezentacím a rozpoutala jí moje pozvánka na Kaktus párty. Se s tím dělám a pak jsem za idiota :-) Ani jsem se nezmohla na vtipnou odpověď, jen jsem si tu pofňukávala. Dneska je zase hnusně. A já jsem naměkko. Ale důvodem není počasí alébrž svatba kamarádky. Tak dlouho to oddalovala, až se rozhodla pro malou svatbu a tvářila se jako drsňák, kterej to neprožívá. S Kwětuší jsme se šly podívat, ač bylo řečeno, že tam nikoho nechce. Měla radost. A slušelo jí to. Nakonec si půjčila svatební šaty, pozvala obojí rodiče a tvářila se dojatě. Ještě se musím zeptat, jak se jí líbila ta školka u východu :-) Paní oddávající vypadala jak stříbrný pudl a moc mě rozesmála povídáním o tom, jak jednoho dne přivedou na svět potomka a tak, protože zrovna v mém zorném úhlu byl dvouletý syn novomanželů, který co chvíli vykřikoval "Mami ! " a natahoval se k nevěstě. Nevěstino bříško dávalo tušit, že další lumpík je na cestě. Fnewk, fnewk...jsem si hezky poplakala. Ivanka furt vykřikovala, jak je to krásný a že se chce taky vdávat :-) Ještě že už to má za pár, páč by s ní nebylo k vydržení. P.S: Perkele nebowlí tak špatně. Teda aspoň ani jednou nezranila sebe ani nikoho z nás, ač jsme byli připraveni na nejhorší a nacvičovali jsme uskakování. Jen jak jsem tak sledovala její skore, občas nějaké to kolo nehrála :-)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat