pátek 25. června 2004

Pro Na3ta3

potforo jedna hranatá
takhle si z nás střílet :-) chudák Děfka, on se málem zamiloval :-) Jak tě vlastně odhalil? Přiznala ses nebos udělala chybu? :-) A nebo je to definitivní schyzofrenie? :-)))) Jo jo, a pak někomu věřte :-)

14 komentářů:

  1. Ale ja opravdu, ale opravdu nejsem Na3ta3. Jak jsi na takovou straslivou vec prisla? :-))))
    Ja bych se nikdy nepriznala, ale jedna Zmije kreckovita me praskla...

    OdpovědětVymazat
  2. Hrůůůza, jak jsi mohla? :-DDDDD já žila v domění, že máš jen dvě identity :-) A Křečková to věděla nebo tě poznala?

    OdpovědětVymazat
  3. Dlouho jsi zila v domeni, ze mam jen jednou identitu :-))

    OdpovědětVymazat
  4. ale rozhodně chudák Defka, byl z toho tak hyn, že mi to musel napsat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jj, než tě křečková naprášila :-) to jen já blbec vystupuju všude pod stejným ( nebo spíš skoro stejným) jménem :-) Holt jsem divná :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ha, situace se mění každnou minutou :-) křečková opravdu nic neudrží ;-))))) teda moč snad jo ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že se nestačíš divit :-))) Já se tadz tak dobře bavím, že už neudržím málem ani tu moč ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. kurnik, škoda, že nemůžu na fazole...a ani na icq :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Kreckova to samozrejme dela jen pro sve vlastni dobro :)

    OdpovědětVymazat
  10. drží tu moč? no, to dělá dobře, páč to pak studí :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ale nejdriv to hreje :) Je ale potreba mit nejake pradlo na prevleceni, aby to pak nestudilo...

    OdpovědětVymazat
  12. ha, z hranatice mluví zkušenost :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja teda nevim, kdo se tady pocural kvuli oktanum...

    OdpovědětVymazat
  14. ale udržela jsem to :-) nemám náhradní oblečení, nic jinýho mi nezbylo :-)

    OdpovědětVymazat