středa 2. června 2004

Bojová situace se mění každou minutou

Pal, nepal, čehý hot... co chvíli vydávám jiné pomýlené příkazy....hyjé, prrrrrrr
Situace se opravdu mění každou minutou. Kolegyně se v sobotu vdává. Dřív než měla určené datum svatby, měli jsme my s fazolema určené datum pařby. Pochopitelně se to sešlo. No co, odjedu na pařbu, z pařby sjedu na obřad a vrátím se na pařbu. Jenže pak se u svatebního oznámení ocitla i pozvánka na večerní hodokvas.... bohužel, ač je to trapné a nedělá se to, odmítla jsem. Tři týdny před pařbou žádná hláška, nic, ticho po pěšině. Prý pořát platí to pozvání na hodokvas... no nic, začala jsem organizovat sama. V sobotu se hlavní vyhlašovatel pařby dal slyšet, asi bude muset na služebku. Doví se v úterý.... v úterý ticho, klid a mír, teda krom dotazů od ostatních. Ve čtyři jsem se nakrkla a celou akci zrušila. Pořád ještě platí to pozvání na hodokvas... do toho telefon od Boba, že bude muset být do sobotního poledne v Blavě, ale že mě může z pařby vyzvednout..... a nebo se na Blavu vykašle a půjde rovnou se mnou... a na pařbu vůbec, nebo jen na chvíli a nebo tam přespíme :-))))) Závěr? Přijela Bobova sestra z Holandska, jedem k jeho rodičům na chatu. On z Blavy, já z obřadu :-))))) HOWG.

2 komentáře:

  1. No jo, hlavni oslavenec, nevi co chce :)
    je to chlap.

    OdpovědětVymazat
  2. no, já jsem v ráži, takže bych si dovolila říc: DEBIL :-) všechny už v únoru zblbne a pak se nestará.

    OdpovědětVymazat