úterý 8. června 2004

Jsem skvělá, úžasná, jsem prostě kus...

chachá, musím se přece občas pochválit, né?
Včera mi přišlo mejlem prvních pár fotek ze sobotní svatby. Shodou okolnistí to byly fotky, který jsem fotila já na aparát novomanželů. Musím pochválit sebe i foťák, páč ač byl k neuvěření pomalej, tak fotky vypadaj k světu.... Jo jo, už ráno mi byla vyslovena pochvala, že jsem byla jediná, kdo vyfotil svatební tabuli ( nevěsta si s jejím vymšlením dala moře práce) a taky jediná, kdo vyfotil ženicha s kačenou :-) Opravdovou bílou kačkou s klíčkem od pout na krku. ... a lidi maj nohy, což se mi tak často nestává. No nic, jdu se zase kochat, jak to nevěstě slušelo a jak jsem skvělá :-)

3 komentáře:

  1. a maj hlavy? ja se jen ptam, protoze, kdyz fotim lidi, tak bud nemaj nohy nebo hlavy :)

    OdpovědětVymazat
  2. no, výjimečně maj všechno... vzala jsem si k srdci Bobovy rady, že lidi se nefotěj od kolen nahoru a že hlava je docela fajn součást lidskýho těla :-)

    OdpovědětVymazat
  3. a je to ta svatba na kery si byla ?

    OdpovědětVymazat