čtvrtek 10. června 2004

Skok a hop

a přes kaluž. Pozooooor, blíží se pohromáááááá
Taky vždycky, když chcete ukázat, jak něco báječně umíte, tak to zvořete, jak jen to jde? Včera jsem zjistila, že je další osoba, kterou nemůžu vozit v autě. Je to Bob. Začalo to tak nevinně - tím, že mě všude vozil a já řídila jen, když si někde dal pivo. A řídila jsem jeho auto. Nikdy jsem ho nevezla naším...." Proč stojíš na spojce? Zničíš ji. Proč vyřazuješ rychlost? Ošoupáš brzdy. Proč děláš tohle? Takhle je to špatně." Řekla bych, že nejsem špatný řidič. Mám docela najeto a když jedu sama nebo vezu někoho jinýho, není žádný problém. Posledně jsem ujela 250 km v pohodě a jen co ke mně nasedl Bob, tak mi to třikrát chcíplo v jedný zatáčce. V neděli jsem vyzvedávala na Hájích auto a jeli jsme s Bobem domů dvěma. Já první. Za a jsem trpěla nějakou podivnou předtuchou, že se něco stane, za b jsem snažila autu za mnou předvést, jak jsem skvělá. Jedním slovem tragédie. Zdržovala jsem provoz, bála jsem se řadit do pruhů, málem mi to chcíplo. A to to byla moje oblíbená Felda. A včera následoval křest ohněm. Přesedla jsem z rodičovského slabého benzínu do Bobova až moc silného Dieslu s ostrejma brzdama, takže první problém byl s rozjezdem, držením otáček a plynulým bržděním. Druhý problém byl ve vymotání se ze systému jednosměrek. Ke všemu bylo umatlané okno, takže pod lampama jsem viděla báječný šmouhy na okně, za to za oknem jsem neviděla nic. A aby to nebylo málo, začalo pršet. Vzhledem k mojí řidičské minulosti, dostávám v prudkém dešti nával hrůzy. Jela jsem snad krokem, do toho mi to uklouzlo na kolejích, pak jsem jela v prostřed mezi dvěma pruhama, protože na zemi nebylo nic vidět a blb přede mnou jel taky takhle, projela jsem malý rybník v ďolíku pod mostem a vymetla krajnici s potokem vody. Pak jsem se na magistrále zvládla zařadit do pravýho pruhu a v klidu jsem dojela domů. Bob už pak přestal komentovat moje podivné řazení rychlostí a jen doufal, že dojedem. Usilovným dumáním jsem zjistila, že spolujezdci, kteří mi radí, jak řídit, případně mě poté kritizují, jsou naprosto nežádoucí. Seznam těchto vypadá zatím takhle: tatínek, nejlepší kráva, její manžel a teď se zařadil i Bob.

Žádné komentáře:

Okomentovat