úterý 29. června 2004

Musím si to psát

zase jsem za vola :-) totálního. Ještě že po telefonu nejsem vidět...
Jsem objednaná na stříhání mých úžasných vlásků ;) Přece jen, chci mít na dovče klid a nějaký jednoduchý účes by se hodil. Mám vyčíhlou príma slečnu v docela rozumně drahém kadeřnictví, kousek od bydliště. Fakt príma. Už jsem u ní byla asi pětkrát a stříhá fakt skvěle !!!! Jen si nepamatuju její jméno. Poprvý mi ji přidělili, podruhý jsem se bála, tak jsem nic neřekla a přidělili mi ji znova. Strášně jsem si dávala pozor na účtenku, co je tam za jméno a při dalším objednání jsem použila to, co jsem si zapamatovala. "Petra? Ale tady žádná není." "Taková slinější, tmavovlasá" "Hm, nevím" "Na svých věcech má značku F" "Ahá, Eva" Tak tohle se opakovalo už třikrát. Naposledy před pěti minutama. Už mám to jméno poznamenaný, tak snad příště ....

Žádné komentáře:

Okomentovat