pondělí 7. června 2004

A zase svatba

Nevěsta zamčená v autě, dvakrát zvracející sestra a pár dalších zmatků....
Další kamarádka je paní. Měla to moc hezký...jen krásně zmatený :-) Hodně lidí a co se má dít, měla nevěsta v hlavě, takže pochopiteně v nepřítomnosti nevěsty vznikaly úžasný zmatky. Teda částí organizace byla pověřena nevěstina sestra, což bych neoznačila za taktický tah, protože takového vyplašeného zmatkáře jsem už dlouho nepotkala :-) Družičky sem, né sem, kde maj kytky ( škoda, že to tady neumím napsat s tou úžasnou hysterickou intonací). Kytku nevěstě předá ženich, nejsou auta.... Jednu chvíli jsem myslela, že jí jednu natankuju. Ženich asi taky, ale zachoval dekórum a jen pronesl, že to tušil, a že kvůli těmhle zmatkům se nikdy nechtěl ženit :-) Pak jsem zjistila, že jsem blbec, protože jsem vytáhla svůj úžasný fotoaparát a jala se fotit... 4 fotky a bylo po baterkách. Tak jsem v místním smíšeném zboží zakoupila tři sady obyč tužkovek v domění, že na jednu sadu vyfotím aspoň pět fotek. Houbeles. Na jednu sadu vyjede objektiv a šlus. Naštěstí mé paparazziovské sklony byly uspokojeny foťákem novomanželů :-) Jen už chápu, proč můj foťák všichni chválí, že je rychlý. Tohle byl horor. Vždycky jsem dvě vteřiny usilovně doufala, že až se na displeji zase obrázek, bude na něm to, co jsem tam chtěla mít :-) Taky se mi povedl úžasný kousek - jela jsem v autě s nevěstou přímo na hrad ;) ostatní museli asi 200 m pěšky. Není nad to začít zmateně pobíhat a tvářit se u toho jak blbec :-) Otevřelo se okýnko a něvěsta houkla, že u nich je místo :-) Ještě teď si se za bříško popadám, když si vzpomenu, jak nevěsta seděla v autě a čekala na vysvobození, zatímco tatínek vystoupil a dle dávného zvyku za sebou zamkl :-) " Tatíííííííííííí, ještě jsem tuu jáááááááááá ! " Ták, trocha slziček, trocha smíchu, nafotit slavnostní tabuli a pak hurá do Žďáru za Bobem a jeho sestrou ;) btw, má opravdu moc fajn ségru :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat