středa 9. června 2004

Další pičus

Asi začnu chodit pěšky a nebo se přemisťovat krbem. Přece jen se hodlám dožít vyššího věku.
Jo jo, tak hezky ten den začal...pomalinku, polehounku. Až do 8.km D8. Je to s kopce, svištím si 140, přede mnou nějaký nákladní mondeo, či jak to nazvat. Taky sviští 140. A ejhle Avie, no co, předjedem. Začne mondeo, já za ním.... Doteď nechápu, proč ten idiot vedle tý avie začal brzdit. V první chvíli jsem si myslela, že si snad dělá legraci a že si jenom rozsvítil. Když jsem se k němu začala docela rychle přibližovat, tak mi fakt zatrnulo. On jel stejně rychle jak ta Avie. Uf, ubrzdila jsem to já i stejně rozjetej tranzit za mnou. Ale dobře mi není a hlavně furt přemýšlím PROČ? No jo, uznávám, že jsem nervák a cíťa, ale nemůžu si pomoc, pokaždý mě takovýhle věci rozhoděj víc, než bych chtěla.

Žádné komentáře:

Okomentovat