pondělí 7. června 2004

Jsem spařená a nas...ˇtvaná

na sebe, na balkón, na truhlík, na sousedku, na vodu a na celej panelák... Království za studenou voduuuuu !
Když jsem ve čtvrtek vytírala balkón, bylo to veselý. Konečně tam budem moc chodit. Když jsem ho vytírala v pátek podruhý, usmívala jsem se. Ty kytky bylo třeba někde zasadit a bordel se dal čekat. Když jsem ho za hodinu vytírala potřetí, myslela jsem, že ten balkón nakopnu. A ten truhlík, co spadl, taky. Balkón jsem nenakopla proto, že je moc velký a já nevěděla kam ho kopnout, truhlíku mi bylo líto. Před časem jsem Bobovi vyprávěla, jak nám před pár lety netekla studená voda. Trvalo to minimálně dva týdny a kdyby se toho neujala televize, tak to snad trvá doteď. Družstvo, obec a vodárny se nemohly dohodnout, čí je ta prasklá roura. Bob docela kulil oči a moc se smál, že je to vtipný. Včera mu úsměv zatuh. Celou cestu z rodičovské chaty básnil o horký vaně a netušil, jak moc se mu to splní. Ani kapka studený.... po dvou hodinách vana vychladla tak, že se do ní dalo vlézt, takže během čtyř hodin jsme zvládli spáchat hyenu oba. Usilovným šmírováním jsem zjistila, že tentokrát je chyba jen na naší stoupačce. Sousedce v pátém patře začalo kapat ze stroup a ve dvou horních patrech o víkendu nikdo nebyl. Tak pán z přízemí vypnul studenou vodu. Nevím, jestli hysterická sousedka z přízemí byla ten nejlepší zdroj informací, protože její kecy o tom, že nejdřív netekla teplá a potom začal kapat ten strop, takže někde nahoře přetlačuje studená teplou vodu a je to tam rozbitý, mě docela dostaly. Ač laik, matně tuším, že teplá a studená roura se potkávají až v barterii :-) Nu, neva, hlavně když to brzo spravěj. Upřímně doufám, že jen někomu praskl přívod k pračce ;) Rozhodně nehodlám žít v bytě plném nádob s chladnoucí vodou dýl jak den:-)

2 komentáře:

  1. Klasika, kdyz se neco pokazi, svaluje se vina na druhe.

    OdpovědětVymazat
  2. no,já nic nikam nesvaluju...ten truhlík je sketa a balkon se neměl nechat zašpinit :-)

    OdpovědětVymazat