pátek 27. května 2005

Zklamaně

Není radno všemu věřit. Ale další kolonka odškrtnuta.
Tak jsem se včera dostala ke květinářce objednat si svatební kytičku. Poučena z internetu jsem vyrazila do krámu, který na síti sítí prezentuje krásný článek o tom, jak je lepší obsluhovat nevěstu, která si nechá poradit. Jak zkušené floristky v jejich firmě umí podle typu šatů a typu nevěsty určit tu správnou květinu a nevěstu prostě nasměrovat.... Kdybych nebyla mezi slušnými a vzdělanými jedinci, řekla bych hovno. Ale že jsem mezi vzdělanými jedinici, musím říc jen ó nikoliv. Nadiktovala jsem si v podstatě co jsem chtěla. I na mé všetečné otázky odpovidali spíš vyhýbavě a prostě já nevím. Mám nakonec domluveno 15-20 smetanových nebo bílých kal, svázaných jednoduše narovno. Pro maminky a svědkyni pak tři respektive jednu nazdobenou růžovou kalu. A tak se ptám těch, co tu mojí fotku v šatech viděli, nebudou kaly narovno moc obyč k tomu vyšívanýmu živůtku? No nic, doufám, že floristky jsou aspoň šikovné a to moje neumělé diktování převedou do nááááádherných kytic ;)

3 komentáře:

  1. Můžu?
    Myslím, že jsi zvolila správně, v jednoduchosti je sílaa k vyšívanému vršku by se už nějaká přezdobený kytka nehodila.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju za podporu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ne všichni jsou stejní, ale někdy je ta obsluha fakt otřesná..

    OdpovědětVymazat