pátek 27. května 2005

Nevhodně

neboli jak pěst na oko ;)
Přišlo léto. A já doma vytáhla krásný letní bílý kalhoty s bleděmodrým proužkem, který už od loňska miluju. K nim jsem vytasila krásný sandálky na tenkým šesticentimetrovým podpatku a vyrazila do víru velkoměsta. Cestou k zubaři jsem vrthla do Hudyho ;) A vypadala jsem tam fakt dost nepatřičně. Pánové v kraťasech a bytelnejch teniskách, dámy v kraťasech a sportovních sandálích a uprostřed toho Ryba na šesticentimetrovejch podpatcích ;) No, do Hudyho jsem po zubaři vtrhla ještě jednou a ukořistila jsem krásný sportovní sandálky s vyztuženou patou a k radosti Boba s plastovou podrážkou a omyvatelnejma páskama ;) JO, a jako nedostatkový zboží se ukázaly černý dámský sportovní kraťasy. Jedny sice vlastním, ovšem někde dobře uklizený, takže jsem včera pátrala po náhradě....v oděvech nic, ve sportu nic...prostě sehnat je je umění. A já umělec nejsem, takže jsem nakonec koupila správný střih, ale s modrou kostkou. Teď řeším, jestli modrá kostka jde k růžovejm pruhům na tričku. Ale asi bude muset, protože tričko jsem měla na víkedn sbalený už od středy v práci a domů už nejedu :-)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat