úterý 10. května 2005

Já se na to asi fakt vykašlu

To je furt - už jsme se dlouho neviděli, kdy někam vyrazíme?
Já jsem vážně tak blbá.... a oni se ani neuměj ozvat. Kdybych se nezeptala, tak nevím. No, a tak jsem se zeptala dneska a vím, že na sraz přijdou 4 lidi a já s Bobem. Nádhera.... hlavně že se všichni těšili na boby. Mám vztek. Poslední kapka byla před chvílí kamarádka, která ještě minulý týden byla nadšená. Kdybych se nezeptala, tak mi ani neřekne, že nepřijde. No nic, já půjdu a budu bobovat a na ostaní kašlu. Howg. Jo, ode dneška na každou mejlovou pozvánku přibude RSVP. A stůl objednávám podle přihlášenejch a kdo přijde navíc, ten bude stát. Co já se mám furt nervovat, jestli nás bude moc nebo málo.

1 komentář:

  1. Doba je zlá :)
    Zkus to za měsíc. Do hospody ale přijdu :)

    OdpovědětVymazat