čtvrtek 26. května 2005

Zhrouceně

Nic není, jak se zdá
Hurá, zasypali u nás kus metrový díry a vrátili silnici na její původní místo, takže teď jsou dvě ulice na křížovatce zase proti sobě. No konečně, říkala jsem si, aspoň bude dýl zelená, když už se nemusí dělit mezi dvě místa (prostě nejdřív byla na jedný boční ulici a pak až na druhý, protože nebyli proti sobě, chápete, né?) No, a ono je to ještě horší - zelená je sice dýl, ale furt jezděj naproti auta a do leva skoro nejde zatočit. Hrůza. Taky mi přišlo, že týdenní služebka v Bruselu je daleko. Není. Letím příští sobotu a zjistila jsem, že nemám co na sebe ;) Ale to není to nejhorší. Nejhorší je, že nemám moc čas jít nakupovat. Den D se taky blíží. Doufám, že dneska zvládnu objednat kytku, jinak až za tři týdny a to by mohlo být pozdě. Život je boj ;) Jsem chudínek ;)

2 komentáře:

  1. ad denD :D Dekuju za oznameni :))

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že líbilo ;) Já jsem z něj nadšená ;)))) ale já se nepočítám.

    OdpovědětVymazat