středa 4. května 2005

Den blbec

Už zase. Asi bych měla zjistit, jaká je periodicita, abych se mohla líp připravit.
Ráno si to hupám po bytě, načesaná, namalovaná, oblečená, vlastně už i obutá, když mi došlo, že kocour nedostal žrádlo (granule se nepočítaj ;)))). V lednici konzerva došla, tak jsem doskákala pro novou a cestou k misce jsem jí začala otevírat. Kurnik, jak mě mohlo napadnout, že zrovna tahle bude tekutá????? No, zlila jsem si čistý kalhoty, lino a ještě ubrus..... Pak jsem se převlíkla, hodila kalhoty do pračky, zapla praní a s osmiminutovým zpožděním jsem vyrazila. Narazila jsem do davu školáků mířících za vzděláním, takže jsem jezdila od přechodu ke přechodu a pak mi došlo, že nemám nabíječku, zato mám vybitej mobil.... a že ho teda hned vypnu, aby byl svěží odpoledne, až ho budu třebovat. Prdlajz. Nejen že jsem neměla nabíječku. Neměla jsem ani mobil..... no, výlet "objíždění sídliště" se mi moc líbil..... Teď sedím v práci a zkouším se nehejbat a nic nedělat ;)))) snad nevyhodím pojistky svým usilovným bušením do klábosnice.

Žádné komentáře:

Okomentovat