pondělí 2. května 2005

Pipina

Tak to jsem teď já ;) ale klííííd, ono to zmizí
Už od pátku na sebe smutně koukám do zrcadla. Mám takový podivně flekatý obličej. V pátek jsem si myslela, že je to z toho, jak jsem narychlo vyhazovala ze žaludku nevydařené obědové filé a rajčatový salát. O víkendu jsem to moc neřešila, páč nemám zrcadlo na denním světle, takže jsem vypadala v pohodě. A dneska v práci jsem se zase lekla. Při bližším ohledání se ukázalo, že to není podivná vyrážka ani pupence, ale jen prachobyčejný pihy :-)))) Hurááá, nehniju a neplesnivým ;) A za pár dní se to zaopálí a budu zase kočka !!!!!

10 komentářů:

  1. jak že se to zaopálí??? Já jsem ráda, když jsou mi pěkně vidět, líbí se mi to, je to takový roztomilý:o))

    OdpovědětVymazat
  2. Jenže já je mám letos nějak víc či co a vypadám jak kropenatá :-))) Když byly jen na nose, bývalo to mooooc roztomilý ( jo a taky, když mi bylo dvacet ;))))

    OdpovědětVymazat
  3. už není dvacet? :( Sem myslel, že jo... :)

    Pihatá, pihatá, pihatá.... :))

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych už asi ani nechtěla, aby mi bylo dvacet. Něco bylo moc fajn, ale něco bych si zopakovala dost nerada....Tak nějak jsem teď ráda, kdo jsem a kde jsem ;)

    Protivo, protivo, protivo ;))))))

    OdpovědětVymazat
  5. mě se pihatá děvčata dost líbí, i hodně pihatá a ne jen proto, že se na ně dá tak pěkně pokřikovat. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Když ono je poznat, že to není vyrážka, fakt až hodně zblízka :-DDDD

    OdpovědětVymazat
  7. vypadat jako kverulant, ale nevadí drobný detail, že pihy jsou už ze své podstaty (větší koncentrace pigmentu)vždy tmavší než to okolo a tudíž se rozhodně nezaopálej? 8-)

    OdpovědětVymazat
  8. No, mně se zaopálej ;) možná né úplně, ale rozhodně už to pak nebudou hnědý pihy na bílým obličeji, ale hnědý pihy na míň hnědým obličeji ;)

    OdpovědětVymazat
  9. že po "léčbě sluncem" nebude ten rozdíl tak nápadnej, tak to jó... a kdyby náhodou né, existujou pudry ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Na pudry kašlu ;) na létě je nejelpší to, že se nemusím malovat ;)))

    OdpovědětVymazat