pátek 13. května 2005

A teď si vyberte

Tak já nevím komu věřit ;) A co na to vy? Unášet či neunášet?
ÚNOS NEVĚSTY Ke konci hostiny čeká na ženicha ještě jedna zkouška. Přátelé se domluví a odvezou nevěstu na nějaké tajné místo. Ženich ji musí hledat a jestliže svou nevěstu nenajde, musí zaplatit výkupné. Únos symbolizuje odloučení dívky od jejích rodičů a přechod do manželství. Tatot tradice se také velmi dodržuje (Svatební katalog 2005) ÚNOS NEVĚSTY Dochází k němu během hostiny, tento zvyk se rozšířil z Moravy, jeho provádění je spíše výjimkou, nejen pro nešťastné události, k nimž někdy dochází, ale i proto, že narušuje společenskou atmosféru svatebního veselí (Naše svatba od A do Z, zdarma na sňatkových matrikách) A komu věřit? A co vy na to?... .hi hi, si vzpomínám na příspěvek jedné nevěsty do svatebního fóra, že prej jí unesli a byla to hrozná legrace...ale já se obávám, že jaksi jen pro ní a únosce;)))) No nic, připojuju malou anketku.

8 komentářů:

  1. Asi proto, že jsem z Moravy, říkám ANO. Největší sranda bývá vymyslet způsob, jak nepozorovaně unést nevěstu... :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně bych se bez toho obešla, ale Bobovi příbuzní už se dali slyšet, že na tohle se těší... tak uvidíme. Problém bude, že nevím, kam v tý malý obci unášet...daleko autem mi přijde už opravdová pitomost.

    OdpovědětVymazat
  3. Hospoda se dá zaměnit za domácí bar, ženich pak uhradí vypité láhve...nějak si poradíte, to už je ten poslední detail. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No, domácí bar bude tak 60km daleko ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ehm, to je daleko. Co takhle domácí bar někoho z kamarádů? :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Když tam nebydlí ani žádnej kamarád ;) je to skoro v jiným světě ;)

    OdpovědětVymazat
  7. páč jsou z toho někdy až mrzutosti... a s tím řízením to je pravda, nikdo tam většinou není střízlivej.. prostě blbost:(

    OdpovědětVymazat
  8. Vyšel jsem z toho lacino. Stálo mě to hodinu strachu a láhev zlatého bolsu. Si to užijte. :)

    OdpovědětVymazat