pondělí 2. května 2005

Zase stres

Zrušit pondělky!!!!
Jo, život je vážně boj, po krásném poklidném víkendu, plném výletů ( týjo, jezdit bez střechy je vážně fajn!!!!!!), lehkého uklízení, návštěvy nového bytu kamarádů a fandění Bobovu pejskovi na výstavě ( škoda, že se neumí trumberka líp postavit - takhle byl jen druhej a dostal resCAC a resCACIP, mohl vyhrát) mně dneska čeká hektickej den. Teda v práci bude po delší době pohoda, ale ve čtyři to vypukne. Normálně moje jízdy do centra bývají metrem. Nechám autíko na Palmici a svištím zařizovat co je třeba. Ovšem tentokrát pak razím na sraz s bývalými kolegy a ten je kus za Prahou směr Ruzyně. Takže jsem si říkala, že autíko nechám na Dejvický a podniknu stejný kroky. Ale - musím pro recept na pilulky, do tiskárny oznámení a pak na němčinu a každý je to naprosto v jiný části Prahy. Pomoooooc. Kde budu parkovat na Vltavský mně tak moc nedere, ale Pavlák mě děsí a Národní taky ...teda - zaparkuju pod národním, ale kurnik, já neumím zajet do řady aut a tady se jinak neparkuje. POMOOOOOOOOOOOOC !!!! No nic, jdu výmýšlet logistické řešení dnešního odpoledne, nejlépe s autem upíchlým někde fakt dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat