pátek 6. května 2005

Vstávej semínko holalááááááá

aneb Ryba zahradníkem ;) nebo spíš balkóníkem?
Jsem vážně cvok. Včera jsem vyrazila do Globusu za účelem velkého nákupu. Bob byl v Brně, takže jsem měla klid na nákup. Jenže - vtrhla jsem tam do zahradnictví a nakoupila pět dvacetilitrových pytlů hlíny a tři nový samozavlažovací truhlíky. Vážilo to snad metrák a tak mě chuť putovat mezi regály s jídlem naprosto přešla. Nakonec jsem zvládla koupit jen mražený pizzy a něco k večři ;) Cestou domů jsem ještě potkala Obi, koupila million bells do těch slavnejch truhlíků a vyrazila k domovu.... Uf, trvalo to hodinu a půl, neže jsem zasázela, co jsem přinesla, přesadila těch pár sazeniček, co jsem si vypěstovala doma ze semínek, zpacifikovala jedinej truhlík, co jsem loni na podzim nevyčistila (no, aspoň mi tam ze semínek vyrostli malinkatý kytičky, snad se nějaká z nich v novým truhlíku chytí) a k lilím jsem přisadila lobelky. Takže teď mám doma 7 krásnejch truhlíků ;) ve čtyřech budou kráááááásný závěsy plazivejch minipetunek, ve dvou podivná směs nevímčeho a v jednom tři lilie a lobelky. Juj, to bude nádhera !!!! Teď už jen sehnat rajčata a mamce udat čtyři zbylý petunky a jeden pytel hlíny.... Proč neustále trpím megalomanií ?????

7 komentářů:

  1. teda název "lobelka" mi absolutně nic neříká:o)

    OdpovědětVymazat
  2. No, to jsou takový malý kytičky s tmavě modrejma drobnejma kvítkama Lobelia něco. Určitě jsi jí už viděla, jen to nevíš ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle modýlky vůbec neznám, to je nějaká novinka z Holandska? nebo z Jamajky? jsou lepší než Bílá Vdova, Orenge Bud nebo Skywalker? přisvicuješ jim sodíkem nebo growluxem? kolik gé je z jedný kytky? palice mají klasickou zelenou barvu a nebo nějakou jinou?

    OdpovědětVymazat
  4. obyčejný zelený kytičky, co možná vykvetou ;))) teda u rajčat doufám, že krom toho, že vykvetou, tak ještě nabobtnaj a zčervenaj ( teda né celý keříčky, stačej plody ;)

    OdpovědětVymazat
  5. :) na podzim sklidíme, co na jaře zasadíme..

    OdpovědětVymazat
  6. No, já na podzim většinou všechno vyházím ;) jen pár zelenejch rajčat nechám doma uhnít ;)

    OdpovědětVymazat
  7. kytky, hlína, žížaly.. mňo, to není pro mě :-D

    OdpovědětVymazat