středa 18. května 2005

Mám já tohle zapotřebí?

aneb blbem snadno a rychle
Včera jsem si ve víru událostí úplně zapomněla postěžovat. Potěžovat, jak zoufale trpím na němčině.... Minulý týden jsem totiž vynechala (páč mi bylo zle od upírů) a tudíž jsem v pondělí čučela jak puk. Přišla suplující lektorka, mluvila hrozně rychle a dávala podivné, mně nesrozumitelné úkoly. Při prvním jsem se zmohla na odpověď, že vůbec nevím, co mám dělat, že článku jsem nerozuměla a nakonec jsem něco vykoktala. Ovšem akce číslo dvě, ta neměla chybu - četl se domácí úkol na genitiv a já se snažila první cvičení zachytit, dumala jsem, v hlavě vygumováno jsem se snažila přeložit věty přečtené šprty (mezi které se normálně řadím ;)))).... no, a v ten moment si mně ona vyvolá, ať přečtu další cvičení a udělám první vět - přečetla jsem, to jo, ale pak následovalo ticho. A ticho a ticho...až to Šprtka vedle mně nevydržela, šťouchla mi do papíru, že prej mám udělat tohle ;) "JO, JÁ VÍM, ALE JÁ TO PROSTĚ NEUMÍM !!!!" Uf, půlka lidí nadskočila, všichni vyvalili oči a já se snažila německy sdělit, že heute kann ich nichts machen, weil absolutně mimo jsem. Naštěstí se to ke konci hodiny spravilo, dokonce jsem chvíli i komunikovala, ale ještě teď se mi chce brečet (kupodivu jsem to v inkriminovaný okamžik ustála, i když jsem měla slzy na krajíčku - ten výkřik neměl daleko k ukňouraný hysterii ;))))).

1 komentář: