pátek 13. května 2005

Mimozemšťan

Máš peníze, že si můžeš dovolit výstřelky? Debílku !!!!
Asi jsem mimozemšťan, že některý věci opravdu nepochopím. Hlavně závist a lidskou malost..... včera jsme šli s Bobem nahlídnout do Obi a po parkoviští před náma projel kabriolet. Krásný nádherný červený dvoumístný BMW se staženou střechou. "Jů, to je taky brouček" houkla jsem a Bob přitakal..... Z hloučku "elegantních dam" ve středním věku před námi se ozvalo: "Nějakej debílek." Proboha, proč????? Já bych se tak vyjádřila, kdyby: se kolem nás přenal stovkou, kdyby brzdil až by brzdy skřípěly či se rojíždel až by štěrk odletoval. Ale odsuzovat ho jen proto, že jede bez střechy v krásným novým autě? Asi jsem trošku přecitlivělejší, protože teď taky jezdím v cabriu ;) A tak nějak doufám, že si lídé kolem nemyslí, že jsem debílek.

1 komentář: