úterý 3. května 2005

Šikulka rybička

Ten včerejšek jsem zvládla.
Jo jo, tak to včerejší automobilové cestování po Praze vyšlo - z tiskárny volali, ať tam nejezdím, u doktorky na Vltavský jsem kupodivu zvládla zaparkovat do řady aut ( no co, že jsem stála třicet čísel od obrubníku, to není tak hrozný ;)))), pak jsem se vcelku bez problémů přesunula k Národnímu a tam jsem našla vjezd do podzemních garáží !!!!! Jediný, co jsem nemohla najít, byla Modrá stodola v Horoměřicích....... Co jsem včera ale rozhodně nezvládla, bylo vyletnění mého šatníku ;) Málem jsem se v tom černým tričku s dlouhým rukávem upekla. Nakonec jsem si radši koupila krásný růžový pruhovaný tričko a páč na figuríně k tomu tričku měli krásnej růžovej klobouček, koupila jsem i ten. Sice v něm vypadám lehce připitomněle, ale krásně to ladí ;) No, a dneska mě čeká kompletní přehození šatníku (jakože letní zezadu dopředu a zimní zepředu dozadu ;))))))

4 komentáře:

  1. A nechceš k tomu ještě krásný růžový ponožky? Ty jsem si zase koupila já :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já v létě chodím naboso ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to jsi nebyla včera jediná, kdo se pekl v černém tričku... neuškodilo by, občas se mrknout na zprávy v telce, že?:o)) měla jsem s sebou i bundu, prostě magor...

    OdpovědětVymazat
  4. No, já jsem totiž neustále zmrzlá a tak těmhle optimistickejm předpovědím nevěřím ;) Ale bundu jsem nechala v kufru v autě :-DDDD

    OdpovědětVymazat