pátek 27. května 2005

Krvavě

Taky občas potkáte důsledek a hledáte příčinu?
Včera jsem narazila na situaci, u který si i při nejvyšších obrátkách mozku nedovedu představit, jak vznikla.... Spěchám na nástupišti metra, páč přes roh slyším, že vlak přijel a proti mně se vcelku rychle vyřítí podivný chlap. Chvíli po něm následuje dav ostatních cestujících v čele s klukem se zakrvácenou hlavou a na něm visíc slečnou hystericky s hrůzou v hlase řvoucí "Nech ho bejt, prosim tě, nech ho bejt". Před vagonem stojí kašlající lidi a paní, téměř s pláčem se sklánějící ke kočárku "Co ti je miláčku, co ti je?" Ve dveřích vagonu docela rozestup a všude po zemi rozstříkaná krev. Nastoupila jsem a rozkašlala jsem se stejně, jako lidé na nástupišti a většina lidí ve vagonu.... Někdo tam cosi nastříkal. Proč se někdo v metru, mezi dvěma stanicema porval, až stříkala krev? Proč někdo v uzavřeném vagonu vytáhl kasr? Proč ho vůbec stříkal u kočárku s malým dítětem? Jak taková situace vůbec mohla vzniknout? A opravdu si nevymýšlím. Doma jsem zjistila, že mám na svejch krásnejch bílejch kalhotách ( ve kterejch vypadám fakt dobře ;)))) krvavej flíček. Druhej mám na novinách, co jsem hodlala číst.

1 komentář: