čtvrtek 12. května 2005

Bobování

a jedééééééém.... prej že to nejede, jede, jen myšák asi moc brzdí ;)
Tak jo, úterní bobování se vydařilo. Sice ze zdravého fazolového jádra dorazila jen Barka a Ivča(asi začínáme bejt nahnilý jádro) a pak noví členové a mamina Lola. Ale zábava byla. Zábava byla excelentní ;) Hlavně proto, že chlapečkové jsou prostě soutěživý a hlášení času jízdy jejich soutěživost báječně vyhecovalo.... No, nakonec byl nejelpší můj Bob ;))))) Ale já mám ještě v kapse jednu jízdu, takže se těš !!!! No, co se nevydařilo, byl tatarák. Nechala jsem si ho umíchat od kuchaře a byl samej kečup a sojovka. A ještě mi po něm bylo těžko, takže jsem špatně spala a ráno jsem se vzbudila se žaludkem trošku v nepohodě. No, a darování krve tomu fakt nepomohlo....ale žiju.

Žádné komentáře:

Okomentovat