úterý 31. května 2005

Šikovně

aneb speciální talent. Potřebujete automechanika? Neváhejte, zavolejte. Máte štěstí, že jdu zrovna kolem.....
Ano ano, jsem technicky zdatná. Ovšem trocha přemýšlení by se taky občas hodila....Třeba zrovna včera, když jsem se rozhodla vyměnit žárovku v autě. Prošmatala jsem celej prostor pod volantem, našmatala jsem v kabelce mobil a volala Bobovi, kde je páčka od kapoty. Pak jsem to našla a jala se hledat páčku na kapotě. I tu jsem po pár minutách našla. Naštěstí jsem nemusela hledat čím a kde kapotu zachytím, páč je na teleskopech. Otevřela jsem žárovkovej prostor, nastartovala auto, zjistila, která žárovka je špatná, vyndala jí a zjistila, že mám náhradní úplně jinou. Zaklela jsem, zabouchla kapotu a chtěla jsem auto na parkovišt opustit. Jenže slečna od vedle mě upozornila, že kapota je zavřená špatně. Normálně na jedný straně nedolejhala.... zkusila jsem to ještě čtyřikrát zavřít. Volala jsem Bobovi, prohlídla jsem kapotu, esli tam něco nepřekáží, volala jsem Bobovu tatínkovi a dověděla se, že mám jet pomalu a co nejdřív ke karosáři. Skoro jsem plakala. Večer po němčině jsem koupila správnou žárovku a před barákem jsem otevřela kapotu - jo jo víčko od žárovek tam nebylo....úplně mi zatrnulo, že jsem ho ztratila. Ale neztratila, lehce zavařený, pokřívený leželo na čemsi vedle motoru..... Žárovka je vyměněná, po důrazné domluvě je tam zaraženej i ten uvařenej kryt (prej ho mám ještě přelepit izolepou, páč nemusí těsnit) a kapota, kapota pochopitelně jde zavřít v pohodě..... Ovšem moje inteligence včera opravdu selhala, protože jsem tak minutu rozvíjela teorii, jak to maj hezky udělaný, že kapota dolehne, jen když je na žárovkách ten kryt a že jsem měla štěstí, že se neztratil...... Uf, asi to bylo z horka.

Žádné komentáře:

Okomentovat