pátek 20. května 2005

A máme je !!!

Je to prostě nádhera nádherná a všichni budou čučet na drát ;)
Včera jsem jela vyzvednout svatební oznámení z tiskárny. Těsně před tím, než jsem vlezla do auta, se na mě svalil podivný pocit. Předtucha, či co ;) Radši jsem jela pomalu a doufala, jsem, že se mně nic nestane a že se neozve telefon, že se stalo někomu jinému... Nakonec jsem v Ládví vystoupila a pocit byl furt stejnej. Normálně jsem měla strach z těch oznamek a pozvánek ;) Totiž to, co mi tam posledně dali na ukázku, sice nebylo špatný, ale takový nějaký laciný..... Uf, jsou to profíci, finální verze se s tou zkušební nedá vůbec srovnat. Je to prostě nádhera !!!!!! Dneska už prvních 40 obálek putovalo do schránky a když zatnu zuby, dalších dvacet jich tam poputuje dneska či zítra - tudíž někteří - v pondělí se těšte !!!!!!! Jo, a s nohama to dopadlo, jak jsem čekala - neměla jsem to holit ;) Takže nohy mám chlupaťounký dál, ale zato jsem krásná jinde (auky jauky) a dva dny před dnem D se stanou krásnou celá ;) Jen musím aspoň dva týdny vydržet dorůstat ;)

5 komentářů:

  1. já jsem byla na svatbě jenom jednou a byla jsem donucena tam říkat nějakou trapnou básničku:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Rybushko, a ukážeš nám to oznámení??? Jsem děsně napnutá.

    OdpovědětVymazat
  3. No sámo, že ho ukážu ;) Já jsem starý chlubidlo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky,
    opravdu jsou povedená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem ráda, že se líbí a hlavně, že dorazilo - doufám, že komplet i s tou malou kartičkou ;)

    OdpovědětVymazat