středa 18. května 2005

Ještě 46 dní

No, zůstanu-li věrná svýmu heslu:" Zachovejte paniku, žádný klid " tak UŽ JEN 46 DNÍ
Špatně spím. Minulou středu jsem před odjezdem na Loučeň říkala, že když se zadaří, bude všechno důležitý zařízený a budem se zabejvat blbostma - třeba barvou ubrousků. To jsem ještě netušila, že paní na zámku nám vesele oznámí, že v hotelu, který původně rezervovala jen pro nás ( ještě mám její nabídkový list se 66 ubytovaný a já jsem pak 6 míst pouštěla), je sedm pokojů obsazeno jinou svatbou.... No, zamyslela se, napočítala 52 míst pro nás + tak 4 lidi ubytuje v nejhorším přímo za zámku.... Oddychla jsem si a doufala, že do zámku v nejhorším narvem další čtyři. Oddechla jsem si předčasně, protože v pondělí dorazila upravená nabídka a ejhle, míst v hotelu je jen 48..... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Odpověď na můj mejl žádná. Dávám jí čas do oběda a pak na ní posílám Boba, protože já tyhle situace fakt nezvládám. A nespím. Asi přestanu i jíst. No dobře, není to tragedie, brácha v nejhorším zajistí ubytování v Nymburce, ale kurnik, v ten moment to ztrácí to kouzlíčko, který to mělo mít..... Tak uvidíme, možná někdo nebude chtít přespat (ale já doufám, že zůstanou všichni)

3 komentáře:

  1. Já ty vaše přípravy tak pozoruju a říkám si, jaký jsme měli vlastně štěstí, že jsme svatbu, původně plánovanou na září, nakonec přesunuli na duvben, takže jsme najednou měli na všechno jen týden času a nebylo kdy se bát :-)
    Držím pěsti, ať vám to nakonec dopadne jak si přejete ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc;) jo, jestli jste to zvládli za týden, tak to teda všechna čest ;) ...já si zase říkám, že je dobře, že jsem udržovaná ve střehu. Více méně očekávám kdykoli cokoli, take sice hůře spím, ale infarkt snad nehrozí.

    OdpovědětVymazat
  3. My to dělali v menším měřítku, navíc jsme všem po obědě zdrhli ;-)

    OdpovědětVymazat