čtvrtek 19. května 2005

Měření

právě jsem provedla měření délky chloupků - na noze ;)
Jsem blbec - minulý týden jsem se objednala na tenhle týden na depilaci nožiček. Musím být na léto kočka, né? Paní říkala, že by chloupky měly mít aspoň 5mm. V ten moment jsem to bohatě splňovala, ale na víkend hlásili krásně a já se rozhodla, že v kožíšku do kraťasů nemůžu. Kraťasy jsem na sebe nevzala a dneska mám na noze 3mm :-(((( Ách jo, tak snad to nějak půjde ;) A když už jsem u tý krásy - musím se pochlubit, zlehounka hubnu. Je to teda opravdu jen zlehounka, dle mých původních plánů bych měla teď mít tak dvě a půl kila dole a mám jen tak kilčo a půl, ale je to pozitivní, už dva týdny mi nevyskočila na váze ta nejošklivější číslice, co tam kdy byla a naopak, jednou se objevila číslice, kterou jsem naposledy viděla někdy na podzim. Mám ze sebe radost ;) Prostě do plavek budu kost !!!!

2 komentáře: