středa 4. května 2005

Tak snad další zaškrtlý políčko

Jo, není červená jako červená
Tak jsem včera dorazila do tiskárny, kde jsem si nadiktovala požadavky na vzhled našeho svatebního oznámení a vyfasovala jsem tři vzorky, z toho jeden s textem. A byla jsem maličko zklamaná. Tak nějak jsem měla představu, že to bude vypadat jinak.... Ale čím víc na to koukám, říkám si, že je to naprosto originální, krásný a drobné nedostatky plně vynahradí naprosto úžasný text ;)))) A taky, že mně se ta červená zdála moc světlá a divoká a Bobovi přijde moc tmavá a představoval si světleší, z čehož plyne, že tahle červená je rozhodně akorát. Takže už se moc těším, až to za dva týdny bude hotové. Teď jen ještě poslat tam Boba dopředu pro obálky, páč termín dodání oznámení je tak tak na to, abychom to nastrkali do nadepsanejch ofrankovanejch obálek a okamžitě to poslali do světa ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat