čtvrtek 13. května 2004

Zase ty oči

A mám to za sebou - v hubě jeden kaz a oči lepší, než jsem si myslela. Jen dneska nic nevidím.
Nějak mě včera na tom vyšetření zapomněli upozornit, že mi ty rozkapaný oči vydržej do rána. A dle všeho i do odpoledne. Vůbec mě to nenapadlo, dokud jsem ráno nezkusila Bobovi vyndat třísku. Máchala jsem pinzetou asi centimetr vedle prstu, cca dva cenťáky od třísky. Jinak jsem na klinice lexum strávila né moc příjemné tři hodinky. Z toho půl hodiny na recepci se zavřenejma zakapanejma očima. Nic moc. Tak nějak jsem čekala trošku humánnější přístup, za ty prachy. Jedna doktorka - šup, "pojďte se mnou, strčte oko sem, pak sem a pak sem, ještě druhý oko." Dotazník: jste mladá - stará, hodná- zlá, kulháte -nekulháte. Jako důvod, proč chci na operaci jsem uvedla , že ani nevím, asi proto, že už mě nebavěj čočky. Ani jí to nezarazilo. Jedeme dál - druhá doktorka - nasadit takový ty zkušební brýle a už cvaká dioptrie. "Je to lepší? horší? stejný? Matný? ostrý? takhle je to lepší? nebo takhle? a nebo spíš takhle? ... " Je to čím dál stejný. Třetí doktorka - zase zkušební brýle, " naměřili vám tohle...fakt na to vidíte?" Nevím, už nevidím nic. "Udělejte si z rukou trojúhelník - vidíte tečku? teď ji vídíte? a ťeď?" Hm, mám dominantní levý oko. Je to smutný, páč na něj vidím o dioptrii hůř :-( a další přístroje.... jedéééém Rozkapat oči a změřit tloušťku rohovky, na recepci a další kapky. Zavřít oči, otevřít, přejít do ordinace, strčit oko do přístroje. Na recepci, další kapky, zavřít oči, otevřít oči, další doktorka a jedna předchozí. Hurá, konečně přijde ten slibovaný pohovor o vhodnosti, problémech a tak - prdlajz. Pro vás je lepší ta a ta metoda, můžete se objednat. HOWG. Holt takhle se vydělávaj peníze. Kdybych se neptala, tak ani nevím, co mi zjistili. Třeba to, že potřebuju cylindr, ačkoli na přístroji astigmatismus nenaměřili. Taky to, že přístroj mi na levým oku naměřil 11 dioptrií, ačkoli na brýle potřebuji jen 8 a půl. No co no, hlavně, že jsem objednaná na jedno oko ;) Snad to bude v pohodě. Jinak zubař byl včea OK, zjistil mi jeden kaz v předním zubu. Tak nějak jsem to tušila. Jdu pracovat, snad nebudu moc tápat. Skoro bych řekla, že vidím hůř než předevčírem s těma brejlema. A to je co říc.

4 komentáře:

  1. Hmm, taky váhám s operací. Ale asi si to zatím rozmyslím.

    OdpovědětVymazat
  2. ani nešilhám, netrpím srdeční vadou, ale mám plochý nohy :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. že nešilháš? Kdybych se snažila, tak určitě nějakou kompromitující fotku vyštrachám... A když ne, tak Photoshop pomůže. :-)))

    OdpovědětVymazat