pondělí 17. května 2004

Hurá, jsem skvělá !!!!

Až do včera jsem si myslela, že neumím zpívat.
Fakt, až do včera jsem byla přesvědčená, že zpívám falešně. Houbeles ( ehm, ó nikoliv, jak by řekli moji vzdělaní a slušní kamarádi), zpívám skvěle, jen si ty písničky upravuju !!!! :-) Ono to koukání na superstar přece jen k něčemu bude. Ještě jsem si vzpomněla na jednu věc, která mě včera zarazila - a to byly odpovědi soutěžících na otázku "Co si myslíš, jak jsi zpíval" Samir i Martina odpověděli oba ve smyslu, že porota je pochválila, tak co by se báli, né? Samir mi u toho přišel až moc seběvědomý, vzhledem k tomu, co ten večer předvedl. Byla jsem z toho vyděšená. Naopak mě nadchla moje favoritka Aneta, protože její odpověď byla o tom, že neví, jak se to lidem líbilo, ale doufá, že jo, ona ze sebe vydala, co mohla, a je se sebou spokojená. BTW jsem Anetě poslala pět hlasů ;) Pro jistotu.

Žádné komentáře:

Okomentovat