pondělí 17. května 2004

Víkend za náma

o očistci, trošku o bafíkovi a alkoholovém opojení
Víkend pro mně začal v pátek ve čtyři, kdy jsem vypnula mašinu, nasedla do Robova auta celá vystresovaná vyrazila směr chalupa v Jeseníkách. Vystresovaná proto, že : a) poslední dobou moc neřídím a čekalo mě cca 230 km za volantem, b) je to trošku víc silnější autíko než jsem zvyklá c) je to auto služební, tudíž ho vůbec řídit nesmím a jakýkoli průšvih by se tímto zdvojnásobil. Jinak bych celou akci nenazvala cestou, ale očistcem - z Kralup do Prahy a přes kus Prahy jsem se seznamovala s autíkem a furt něco řešila. . Pak následoval docela velký provoz na dálnici, ale to bylo furt dobrý.... Horší to bylo, když dálnice skončila a celý ten provoz se přesunul u Pděbrad na jedničkovou silnici. Souvislá kolona se v obou směrech, takže o předjíždění nemohla být řeč. No co, aspoň to jelo - po vesnici předpisových padesát, mezi vesnicema občas i stovkou. Až najednou se to zaseklo.... třičtvrtě hodiny jsem strávila popojížděním. Málem jsem se přeskočila. Potom průjezd Hradcem - divím se, že jsem si z toho soustředění nepřekousla jazyk, pak další jednička, tentokrát už míň plná, ale i tak nic moc... Vamberk - tam ten provoz zmizel, ale zase pro změnu začaly zatáčky, takže k zaseknutí se nebyla potřeba žádná kolona v protisměru ani přede mnou. Stačil jeden blbec. To už jsem byla na nervy a řítila jsem se vztekle systémem brzda - plyn. Na závěr cesty jsem potkala dvoje báječný serpentýny a dvakrát mi to chcíplo dvacet metrů nad chalupou ( to proto, že u mně už seděl Bob coby navigátor a já chtěla ukázat, jak jsem báječný řidič). Dojela jsem naštvaná, unavená s křečí v koleni a rameni za 3:45. UF. Na chaloupce bylo dobře. Počasí mi přálo - vzhledem k dešti jsem byla dovlečena pouze na jednu 7 km dlouhou vycházku, na další naštěstí nedošlo. Aspoň jsem mohla v klidu zlobit Bobova bafíka ;) On je to takový přerostlý trumbera a moooc dobře se pošťuchuje. Včera si ten očistec cestou domů prožil Bob. Naštěstí jsme nepotkali kolonu, tak to trvalo jen tři hodiny. Kurnik, tak krásná chalupa a v takový díře ;) Doma jsme z radosti vytáhli k superstar sedmičku vína a Ryba se pěkně picla :-) No jo, zkoušela jsem na Boba vilný pohled č. 3, ale Bob se jen rozesmál a sdělil mi, že šmudím po těch dvou dnech bez vody a že to budem řešit až vylezu ze sprchy. Jenže to zase šlo vyhlášení superstar, pak jsem ještě v ovínění zkusila vilný pohled č.5, který byl odměněn větou: "ježkovy oči, neděs mě".... a pak jsem usnula :-))))

5 komentářů:

  1. :) jojo, je to díra :) :) Ale maji tam dobre pivo.

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhledem k tomu, že ve Lhotě není hospoda, tak to nemůžu posoudit :-) Ale je tam krásně !!!! Jak tam jezdíte vy?

    OdpovědětVymazat
  3. Vetsinou jezdime vlakem.

    OdpovědětVymazat
  4. juuu ...ty umis ridit vlak ? a ridis lip nez ryba ?

    OdpovědětVymazat
  5. mam osobniho strojvudce samozrejme.

    OdpovědětVymazat