úterý 4. května 2004

Nestíhám,

nezvládám, hroutím se a nechápuJo jo, včera jsem Bobovi předvedla báječnou hysterickou scénu na téma: "jsem úplně grogy a při tom nic nezvládám" Doma je jak po výbuchu, o sebe nepečuju a jsem mrtvá. A to jsem dřív, dokud jsem byla sama, zvládala ještě chodit pařit a cvičit. Nechápu to, přitom vedu pořád stejnou domácnost, jen přibylo prádlo a talíře. Jediné, co se nezměnilo, je moje blbost - včera totiž tu scénu vyvolala moje neschopnost najít zvnoáče, které jsem s velkou slávou našla na chalupě ( jsou na tu květinovou párty). Kalhoty se nakonec našly, já se uklidnila a padla jak podťatá do postýlky. A ráno jsem se nemohla probrat. Nejhorší na tom všem je, že vím, že si dneska zase neodpočinu. Musím Robovi vyrobit zvonáče na sobotu, umýt nádobí, připravit večeři, prát a žehlit košile... kurnik, kurnik, kurnik, přece nestrávím zbytek všech svých večerů doma se žehličkou, vařečkou a smetákem !!!!

3 komentáře:

  1. to ste cely VY - zensky ..porad si vyhledavate domaci praci a misto toho abyste se s touto radosti podelily pak jen ...nestiham, nemuzu, ty nic neudelas ...a tak... ;o) ... kdyz vam to ale vyhovuje, tak vam zbyde uz jen ten kurnik , kurnik, kurnik --- ;-p

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, ja necham Toma, at si urobi oblek sam :) Jeste sit mam,ne?

    OdpovědětVymazat
  3. vidím,že je to všude stejný petra

    OdpovědětVymazat