pátek 28. května 2004

O kategorii výš

občas ty chlapy fakt uměj zalichotit :-)
"Hm hm, když já nevím, jestli jsou v restauraci nebo v klubu" (evidentní snaha vyhnout se placení) "Á, to je ten maturitní večírek, co? Ty jsou v klubu" "Hm, my tady máme rozlučku se svobodou" "Ahá, tak to jste o kategorii vejš. Ale neřek bych to do vás. Vy jste nevěsta?" Kamarádka mezi nás přišla krásně usměvavá..... -------------------------------------------------------------------------------------------- Mně naposledy takhle zalichotila paní v Delvitě na hájích když jsme nakupovaly s Loar a Perkele alkohol na jednu moc vydařenou akci. Paní koukla na šest lahví vína, na kilo citrónů, na olivy, na mě, na víno, na Loar, na Perkele s copánkama a optala se mě na občanku. "Ehm, já občanku už mám, ale moooooc vám děkuju " nakonec jí ani vidět nechtěla.

Žádné komentáře:

Okomentovat