pondělí 24. května 2004

Pičus měsíce

Asi začnu vyhlašovat měsíční soutěž o největšího debila za volantem......
Už jsem na sinici potkala spoustu debilů, idiotů,některé řidiče bych zařadila do kategorie pičus ( fuj, je to ošklivé slovo, přijde mi hrozně sprosté, ale nemůžu si pomoc, jinak to fakt říc nejde). Ale teda toho, co jsem potkala v pátek, bych zařadila do top ten pičusů. Ne-li do top five. Ten pán jel v odstavném pruhu. Ale ne že by se ploužil. On prostě a normálně jel cca osemdesátkou. A ke všemu v Praze.... byla jsem kousek za ním, tak jsem přibrzdila a čekala, co bude za sto metrů, až bude odstavný pruh končit, páč je tam dost frekventovaný pruh připojovací. Hm, pičus se vyděsil, zabrzdil a pustil první auto z kolony. Pak ho to asi přestalo bavit a vjel tam. Zřejmě měl pocit, že je na hlavní. Stříbrný auto v připojovacím pruhu mělo dost co dělat, aby se nesrazili a já byla ráda, že jsem se nikam nehrnula, páč pičus jel napůl mezi dvěma pruhama. Nakonec sjel za mnou z dálnice a když jsem vysazovala kolegyni, tvářil se ukřivděně, že on chudáček nemůže jet, pak mě předjel hysterickou myškou a klepal si na hlavu, co jsem za idota..... No, někdo má holt sebevědomí na rozdávání. Jo, teď mi ona kolegyně hlásila, že to stříbrný auto, který se s tím volem málem srazilo, byl její přítel. Prej nebyl dalek toho, dát pičusovi jednu do huby.

1 komentář: