čtvrtek 6. května 2004

Né, mě nikdo nechce !!!!

včera jsem si poslechla zajímavej rozhovor ;) někdy jsem fakt ráda, že už mi není patnáct .
Cestou domů jsem potkala skupinku snědších holčin. Čert ví, kolik jim mohlo být - tipuju něco mezi třinácti a patnácti. "Ukaž. Dyť ti to sluší" "Nesluší, tobě to sluší" "Sluší vám to oběma" "No, ale mě nikdo nechce" "Mě taky nikdo nechce" "Vy máte co povídat, já už rok nikoho nemám" "Ale to je proto, že nikoho nechceš ty, kdybys chtěla, tak tě někdo chce " Nevím, k čemu dospěly, už jsem byla daleko a víc jsem neslyšela ;) Chvíli před tím jsem potakala takovou mlaďuonkou hubenou holčinu s holým břichem a říkala jsem si, že je škoda, že už dávno nevypadám takhle ;)))) A že už se musím dost snažit, aby se za mnou na ulici otáčeli mužský ;) Ale asi je to tak lepší, problémy z tý doby bych už fakt řešit nechtěla.

1 komentář:

  1. Sice uz ti neni patnact, ale to brucho by sis prece jenom oholit mohla ;op

    OdpovědětVymazat