středa 26. května 2004

Bílá modrá bílá

snad se konečně poučím a přestanu se hrnout do organizování nesmyslů......
Včera jsme vyrazili na nákupy - chtěla jsem si udělat radost a koupit si prudce elegantní černý nebo béžový kalhoty, popřípadě oboje. Hned z prvního krámu jsem vylezla s bílejma bokovkama s bledě modrým proužkem a začala k nim shánět tričko. Elegance se odkládá na jindy :-)))) Včera jsem si na sebe fakt ušila boudu, když jsem se nahrnula do hledání kempu někde na Křivoklátsku. Nikdy jsem tam nebyla a na netu nic není.... Juro, moc děkuji za poskytnutí spousty velice užitečných informací !!!!! Nakonec jsem zůstala u toho, že jsem poslala neurčité pozvánky a vyslala jednoho z oslaveců, bydlícího poblíž, ať jeden ze tří kempů vybere. Jen ať všichni zmlátěj jeho :-) Jinak se už pomalu pracuje na úkolech za účelem získání narozeninového dárku. Nemáte náhodou někdo chůdy? :-)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat