pondělí 10. května 2004

Červená, bílá, fialová - jo, paintball je fajn.

Až na to, že kuličky byly modrý a růžový. A vůbec nám nepršelo. A nejlepší hippiesák byla Gleep.
Řekla bych, že víkednová fazolová akcička se nám zdařila. Protože jsme se v pátek v Bobem rafli a vzteky jsme šli spát brzo a v sobotu jsme byli unavení, tak jsme se moc neopili a nezničili. A bylo to fakt dobře - v sobotu bylo třeba být fit na tu slavnou střílečku a v neděli na odjezd. Obojí se nám povedlo. Akorát tu hippie party pojalo jen pár lidu, ale i tak to bylo vtipný ;) Draková vybrakovala skříň s hračkama a vytahala korálky a jiné hrůzy a vypadala naprosto dokonale. Perkele měla fakt naprosto originální kalhoty ( bohužel, mám pocit, že mi nezapózovala, takže dokumentace není), Midge vypadal jak přihřátý pirát, nebo spíš přihřátý kolotočář ;) a já s Bobem jsme vypadali skvěle, jak jinak ;) Sobotní paint byl taky super - hrálo nás málo v lese, kde nebylo moc křoví a šáší a čert ví čeho, takže to nebylo moc o plížení, schovávání se na zemi a hlídání vlajky. Spíš to bylo o poskákování od stromu ke stromu a střílení po všem, co se hne. Jo jo, líbilo Rybushce, líbilo. Až na tu modřinu.... teda, mám dva červený fleky na zadku - naprosto symetricky, každej na jedný půlce, ale všemu vévodí modřina na pravým stehně. Trefili se do mně, zrovna když jsem na tý noze stála plnou vahou a podle toho to vypadá.... je báječně symetrická a úžasně barevná - bílá tečka o průměru asi půl centimetru, kolem červený kruh, následuje bílý - obojí má šířku asi půl cenťáku a tohle všechno je orámovaný nádhernou modřinou, momentálně v barvě fialové, ale má tendence se to měnit. Je to nádherně symetrický a více barevný !!!!! A bolí to jak čert. Jinak nás bylo asi osmnáct, vypily se dva sudy piva, snědl se kýbl masa, nasmáli jsme se, pobavili se, zazpívali si s kytarou. Uf, víc takových zdařilých akcí. P.S: zaříkávání se zdařilo, pršelo nám až na cestu zpátky ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat