úterý 18. května 2004

Chichichichi

že bych to dala jako hádanku, když už jsem se s tím na tom netu tak hledala? :-) Tak jů....víte z čeho je tohle:
Květiny bílé po cestě, po cestě všude kvetly, hoch jel a jel k své nevěstě a den se smál tak světlý. Nemeškej hochu, k milé spěš, dorosteš záhy v muže, zpátky až tudy pojedeš, pokvetou rudé růže. Květiny bílé nejdříve, úpalem slunce zašly, ale ty růže ohnivé svatební lože krášlí. ?????????????????

10 komentářů:

  1. Já to teda vím, ale bude nějaká odměna???

    OdpovědětVymazat
  2. He he znamená, že víš? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem nějak nedoladila :-) asi nějaký virtuální dort ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Stejne mi uz dluzis jednoho panaka. A nevirtualniho ;)

    OdpovědětVymazat
  5. zatím jsi nenapsala správnou odpověď a prvním adeptem je Sun :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Na vodách bílý leknín sní,
    smutným ti druhem bude -
    pro tvoje lože svatební,
    nekvetou růže rudé!

    A já dostanu toho panáka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo jo, dostaneš - za tu neslanou polívku :-) ó běda :-)

    OdpovědětVymazat
  8. jo, je to těžký, perkele si plete Dvořáka se Smetanou, ale operu věděla...Loar se vyjadřuje ve verších, Suna zajímá jen co za to... a jdinej, kdo se tady vyžvejkl na plnou ústa je Lenka :-) Ták, a co s tím? :-)

    OdpovědětVymazat